Jsi z Brna a hledáš administrativní a organizační práci na zkrácený úvazek?
V Inspiratě se zabýváme osobním rozvojem, lektorstvím soft skills a zážitkovými teambuildingy. V oblasti HR pak pomáháme firmám růst a využívat lidský potenciál naplno.
Do týmu nyní hledáme někoho, kdo si vezme pod svá křídla veškerou administrativu a organizaci, která je potřeba pro hladké fungování firmy.
KOHO HLEDÁME?
- Hledáme někoho spolehlivého, pečlivého s dobrou znalostí českého jazyka
- Výhodou ti budou předchozí zkušenosti na administrativní pozici
- Velmi důležitá je pro nás také schopnost si zorganizovat práci a dotahovat věci do konce
- No a nejlíp nám to v týmu bude šlapat s člověkem komunikativním, otevřeným, který chce na sobě neustále pracovat
ČEMU BY SES KONKRÉTNĚ VĚNOVAL/A?
- Řešení administrativních a provozních věcí (výkazy práce, přístupy a informace, hlídání termínů, koordinace lektorů, aj.)
- Komunikaci se zákazníky, ve spolupráci s obchodem psaní cenových nabídek, vizualizací a rozpočtů
- Organizaci, přípravě materiálů a zapisování na poradách.
- Administrativní a organizační podpoře HR projektů
- A jiným drobným úkonům souvisejícím s hladkým chodem firmy…
Neustále hledáme možnosti, jak dělat naší práci lépe. I proto hledáme někoho, kdo se nebude bát měnit zajeté systémy, přidávat návrhy na změny nebo inovace a pomůže nám utvářet firemní procesy a podobu firmy.
CO TI MŮŽEME NABÍDNOUT?
- Skvělý tým
- Čas na vzdělávání
- Flexibilní pracovní dobu
- Kombinace práce v kanceláři a home office – alespoň 2x týdně fyzicky v kanceláři v Brně
- Zkraceny uvazek 0,6-0,8 hodin týdně (standardně 0,6 s možností navýšení v sezóně jaro/podzim)
- IČO
- Možnost přímo ovlivňovat chod firmy a vidět za sebou výsledky
- Do budoucna možný růst na projektového/provozního managera/ku
Tak co, chceš být součástí INSPIRATího týmu?
Pošli nám něco o sobě a připiš, čím jsme tě zaujali, na e-mail: dominika@inspirata.cz
Formu necháme na tobě. 🙂
Budeme se těšit!