Zajímají vás konkrétní tipy k facilitaci, přípravě a vedení meetingů? Napište si do komentářů o krátkou příručku, kterou jsem dala dohromady.
Co funguje nám?
Kamera nebo bez?
Pokud zvládnete meeting se zapnutými kamerami, diskuze je plynulejší. Výzkumy ukazují, že na meetingy s kamerou jsou lidé více focusovaní a méně odbíhají k dodatečné práci; ovšem také zvyšují podprahový stres účastníků, protože ne každý chce být v záři kamery 6 h denně.
Pauzy a časy!
Naplánujte začátky meetingů a striktně dodržujte konec v celou. MS Teams umí například upozornit, že za 5 min. končíte.
Oběd
Plánujte si do kalendáře pravidelný čas na oběd. Zvládnout oběd jinak než během meetignu pomáhá pročistit hlavu. Dovolte si to!
Pozvánky na meeting
Vždy zdůrazněte kdo z účastníků je povinný a kdo volitelný.
Agenda meetingu
Vždy dejte do pozvánky:
1) Cíl meetingu
2) Na co meeting navazuje nebo s čím souvisí
3) Jaká je příprava, co by si měli všichni přečíst nebo připravit
Facilitátor/zapisovatel
Určete jasně role, kdo meeting vede, kdo zapisuje.
A pochlubte se, co funguje ve firmě vám? Nebo co byste naopak potřebovali přijmout?
Chcete dát vědět, až napíšeme další inspirativní články? Napište nám vaši e-mailovou adresu a my se vám každý měsíc připomeneme.